FANDOM

20130605124250 51596

Posiadający wojowniczy charakter i niezłomną wolę śmiałkowie byli od zawsze podporą ładu i pokoju na Kontynencie. Po upadku bogów, ci z wojowników, którzy modlili się o pomoc w walce z siłami Otchłani spotkało gorzkie rozczarowanie, ich modły pozostały bez odpowiedzi, a oni sami pogrążyli się w rozpaczy.

Sytuacja wydawała się zupełnie beznadziejna, gdy Wielki Miecznik Doroteusz zdecydował się rzucić wyzwanie potędze Otchłani. To właśnie on przyszedł z pomocą udręczonej ludzkości, pokonał mroczną magię i tym samym przywrócił względny ład. Od tamtej pory niezliczone rzesze wojowników z zapałem studiowały jego styl i sztukę walki, by choć odrobinę przybliżyć się do tego ideału rycerstwa.

CechyEdytuj

Wyspecjalizowani w walce bezpośredniej i posiadający niezliczone umiejętności zadawania ciosów ci czempioni wojny sieją postrach w szeregach wroga. Nie zależnie czy chodzi o siłę ataku, czy sprawność obrony jest to mistrzostwo na najwyższym poziomie. Są w stanie walczyć w każdych warunkach, czy to na polach wrzącej law, czy to na lodowych pustyniach, ich niezłomna postawa stanowi o sile witalnej ludzkości w walce z magią Otchłani.

Ogromna siła ataku bronią, możliwość zadawania ataku ciągłego, wybitne zdolności obronne, podstawa każdej walki drużynowej, pasuje do każdego szyku bojowego.

Umiejętności Edytuj

  • Obrony: Dzięki rozmaitym umiejętnościom obronnym potrafi wytrwać przy

najbardziej zaciekłym ataku, jednostka niezbędna w walce drużynowej.

  • Ataku: Posiadając umiejętność ataku ciągłego oraz niezwykłą siłę jest w stanie siać popłoch i zniszczenie w szeregach wroga.
  • Zalecane ustawienie: front.

Ekwipunek Edytuj

Galeria Edytuj