FANDOM

20130605124529 55341

Cóż jest lepszego nad kobiecą zwinność i refleks?! To właśnie strzelczynie od lat ochraniały strzechy mieszkańców Imperium przed bestiami. Upadek bogów i następująca po nim inwazja demonów przyniosły opłakane skutki dla całego Imperium, burząc wcześniejszy spokój i ład. Nastał czas, w którym jak nigdy potrzebne było wsparcie tych dzielnych dziewoi.

Wielka Łowczyni Sili biegła, jak nikt w posługiwaniu się kuszą dała przykład wszystkim strzelczyniom. Sili po odniesieniu stu ran i tysiąca siniaków zdobyła wielką moc, która pozwoliła jej na perfekcyjne opanowanie technik strzeleckich. Tym samym dała ona nadzieję tysiącom kobiet na zwycięstwo w walce i udowodniła, że ich sprawność i siła ataku niczym nie ustępują wojownikom .

CechyEdytuj

Wysoka precyzja i daleki zasięg ataku gwarantują im sukces w walce. Dodatkowy atutem zaś okazuje się ich wrażliwość, która pozwala reagować na każdą nawet najdrobniejszą zmianę na polu walki i dostosować do niej taktykę. Strzelczynie dzięki swoim umiejętnościom stanowią jedną z kluczowych postaci gry.