FANDOM

20130605124415 16125

Posiadające zdolność kontroli elementów niewiasty stanowiły chlubę i klejnot kontynentu Famy. W wyniku najazdu sił Otchłani ich setki tysięcy oddały życie b y przeciwstawić się opresji i terrorowi Zła. Brak równowagi elementów we wszechświecie tylko pogłębił słabość ludzkości, dopiero zjednoczona siła czarodziei i wojowników pozwoliła przywrócić ład.

Macierz mistycznych elementów Niya przebudziła się pośród mroku. Z głębin medytacji wybudziła ją zachwiana równowaga elementów. Jej pogłębiona świadomość pozwoliła jej na uzyskanie kontroli nad wszechpotężną mocą natury, czarodziejka nie przestała jednak na tym, jej badania i medytacje doprowadziły ją do odkrycia nowych bardziej skutecznych i złożonych czarów, które stały się potężną bronią w walce z Upiorami i Nieumarłymi.

CechyEdytuj

Opowieści o niewiastach siejących postrach na polu walki przeszły już do legendy. Karty historii tej profesji zapisane są w ogniu walki z siłami cimności i bestiami Otchłani. Wiele z dzielnych czarodziejek pozostaje do dziś dnia wzorem bohaterstwa i przedmiotem niekończących się bohaterskich sag. Czarodziejki są najskuteczniejsze, gdy walczą wespól z Wojownikiem , w ten sposób mogą nie tylko skuteczniej atakować wroga, lecz także służyć pomocą pozostałym członkom drużyny.